• elementy obce uszkadzające koło kompresji
• uszkodzony układ wtrysku paliwa powoduje zbyt wysoką temperaturę spalin, które przegrzewają turbinę, co wywołuje uszkodzenie uszczelniacza,
• zanieczyszczony filtr powietrza,
• uszkodzony układ dolotowy powietrza,
• uszkodzony układ recyrkulacji spalin,
• za niskie lub za wysokie ciśnienie oleju w układzie smarowania,
• utrudniony spływ oleju z turbosprężarki,
• przerwy w dostarczaniu oleju,
• nadciśnienie w misie korbowej,
• opóźnienie w dostarczeniu oleju powyżej 5 sekund,
• niesprawny system odpowietrzania skrzyni korbowej (zaworek odmy, filtr odmy),
• zbyt długie okresy pomiędzy wymianami oleju (zanieczyszczony olej),
• olej niskiej jakości,
• nieumiejętne próby naprawy lub regulacji turbosprężarki
Serwis: 500 552 121
Info: 512 517 131
Biuro: 512 517 131
maglo-moto@wp.pl
www.turbosprezarki-naprawa.pl